Axess o semester

2008-08-19 / 09:46:33
Igår satt jag o Jennie på axess i tre timmar o väntade på en tid hos läkaren (ska väl tillägga att det var jag som behövde gå dit o inte hon) eftersom jag så envist dratt utt på besöket så får jag skylla mig själv att jag inte kan prata idag, det var som misstänkt halsfluss, o imorgon har nog penicillinet börjat hjälpa o jag kan prata på som vanligt. Ska ju åka hem till mamma, pappa, bror o syster som är hemma o hälsar på =D Åker klockan 12.45 med tåget, Wilma o jag o kameran för det är väl bland det roligaste att fotografera Wilma när hon springer som en tok ute på landet bland hästar o katter o fler hundar..

Frukost väntar innan jag ska börja packa..


(Tack för sällskapet igår, o hoppas du kom upp imorse..=P)
Kommentarer!
Postat av: Nen

Jo då med nöd å näppe. Men fy fan vad jag är död idag vill jag lova. Jag hade hellre legat kvar under täcket. Hoppas du får det bra hos mamma. Kram

Kommenterat - 2008-08-19 / 17:16:27  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: