Första dagen för tre år framåt..

2008-08-27 / 08:23:03
Magkatarr, kan det bero på nervositet skulle tro de, för det är minsann inte den skönaste känslan att vakna till =(
Här sitter man o funderar på vilka kläder man ska ta på sig med ont i magen o hicka, T har precis stuckit iväg till sin första dag såå, kan han så kan jag.. Kände mig rätt sugen på att gå o lägga mig igen när jag ätit frukost men risken finns alltid att man försover sig o missar tåget =P

Nepp ska nog ta o hoppa in i duschen nu..
Ha de gött

Kommentarer!
Postat av: Josephine

Lycka till nu då! Hoppas allt går galant :) och såklart att du tycker att det är skoj. Kram från mig och lilla kotten

Kommenterat - 2008-08-27 / 13:13:37  | URL - http://josephinegustavsson.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: