Gnäll o pannkakor

2008-08-16 / 22:06:26


Var på jobbet idag, kände mig ur kass. men efter alla gulliga sms i fredags som var min sista offeciella dag så kändes det som att jag lika gärna kunde pallra mig dit idag o imorgon, men jag undrar jag om det inte blir till att åka till axess akuten imorgon så ont i halsen som jag har, undrar om det kan vara halsfluss för jag blir baske mig bara sämre.. Sen har jag några ärenden till som jag behöver uträtta när jag är i stan hur ska man hinna när man inte slutar jobbet före kl 14.

Annars blev pannkakor till middag idag, gjorde tom dubbel sats för att T äter så många men då när jag stått där o har matos i hela lägenheten o stekt pannkakor i typ 1 timma så har han hunnit trycka i sig en halv kladdkaka o va inte vidare värstans hungrig så det får helt enkelt bli crepes imorgon har en sisådär 20 pannkakor kvar.. =))

Nattinatti
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Inget skoj att vara sjuk. Hoppas du tillfrisknar snarast :)

Näe han ser inte jätteglad ut på bilden, håller med. Fanns inte ett enda, utav de 10 kort eller var det va jag tog, som han log på. Fast han var glad :D Som tur var. Hihi.

Krya på dig.

Kram kram

Kommenterat - 2008-08-17 / 09:31:38  | URL - http://[email protected]
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: