Magbubbel

2008-08-29 / 19:03:01
Vi var på IKEA och jag lyckades faktiskt få köpt precis det jag tänkt en väska till rimligt pris som passar till alla resor jag ska göra framöver =) Dessvärre åt vi på restaurangen på ikea och jag valde laxpytt, en pytt som nog fått stå lite väl länge, för gu så dålig jag blev under natten, magen bara värkte o bubblade o jag fick mer eller mindre sova på toaletten från 24-03 ingen hit.. för att sedan väckas av den j*vla telefonen klockan 10 men det har mannen i andra änden lovat att gott göra, ska bli spännande att se hur han löser det.. Till råga på allt fick jag ont i nacken av den mindre gynnsamma natten, så inte kunde jag hjälpa till o flytta möbler hos svärmor inte.. utan fick efter 1 timmas promenad med Wilma så snällt gå o lägga mig o sova, 19,00 är jag äntligen uppe igen o funderar på om jag inte ska ta en kopp kaffe så jag orkar med kvällen..
T:s bror med sällskap o några till ska komma hit inför firandet så det ska bli pizza, vin o filmkväll om jag förstått saken rätt.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: