Onsdag o SJUK..

2008-08-13 / 13:09:48
Det är onsdag, ledig dag o jag är SJUK igen.. =( I really don´t get it.. =.-( *snyft* jag hade sett fram emot en skön joggingtur o en massa mys, istället var det jag som fick sitta med en dunke Whiskey igår kväll tills det var hade rajjan hadde raa... o dimpa i säng för att sedan bli väckt relativt tidigt o höra -ääälskling duu snarkar..
Man bara känner för att gå o dö i sänna lägen men tät så in i bengen försökte jag somna om med ett dunkande huvud o en värkande hals..

Nu sitter man här tre alvedon senare, aloe o strepsil o känner sig lika nergången som hmm..
Ska snart ösa i mig vitlök o honung o en Berocca.. så kanske kanske.. (knappt tre veckor sedan förra o jag var hemma från jobbet men inte denna gång det går bara inte.. =/

Nämnde jag att T sitter här med mig med huvudvärk o halsont o kallar mig smittare.. han ska ha stryk inväntar bara rätt tillfälle sen är kuddkriget i full gång *hehe*

Ha de gött.. så återkommer jag imorgon med om allt jag öst i mig gjort någon nytta.. *fliina*
Kommentarer!
Postat av: Nen

Stackare du verkar aldrig bli frisk du. Jag tror mer på att det är Thommy som smittat dig. Det skadar ju inte för grabben att vara ute i friska luften och bygga på sitt imunförsvar lite. Kram

Kommenterat - 2008-08-13 / 14:02:48  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: