Tisdag

2008-08-12 / 16:12:33
Idag ska vi hämta mamsen o papsen p farmor på landvetter, de har redan varit borta en vecka, men jag kommer inte ihåg exakt vilken tidd.. var det 18.30 eller var det 19.30.. hmm men ska iaf packa ner alla Wilmas saker så jag slipper släpa ¨på det nästa vecka när jag åker till landet =)

O lite hungrig är jag minsann.. bara väntar på att T ska komma hem.. (igår gjorde jag mig fin o piffa till placet med tända ljus o grejjer..myyyyss..)
Kommentarer!
Postat av: Nen

Jag hittade sidan och det hjälpte jätte mycket. Synd bara att jag inte är hemma och har ett bra bildprogram så jag kan börja trixa. Men det får väl bli när dom här veckorna är över. Kramen

Kommenterat - 2008-08-12 / 21:26:14  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: