Uppdatering

2008-08-15 / 10:34:09


Ett misslyckande, feber, huvuvdvärk o halsont.. sittandes hemma från jobbet.. man kan knappt tro att det är sant men absolut inget hjälpte, o det gör mig sååå ledsen.. gick hem tidigt från jobbet igår, la mig att sova, åt, kolla på en super rolig film (tror nästan jag väckte hela grannskaran med mitt garv) sen var det till o lägga sig o sova igen.. Nu e klockan halv 11 jag har fortfarande inte ringt jobbet (vågar inte riktigt) skumt.. men de kanske ringer till mig i eftermiddag..

Ska ut med Wilma medans kaffet kokar. (fast hon ser inte så pigg på att gå ut hon heller våran lilla mysis..
Kommentarer!
Postat av: matilda

hejsan snutt, ja blev oxå sjuk när ja kom hem från dej :( så nu ligger vi sjuka båda två då :( ja fick verklgen allt, eller hosta hade ja ju innan, men feber, halsont, snuva, å sen pricken över iet, ÖGONINFLAMMATION, för jävla skojj då NOT ... haha ja man e ju inte 18 längre ;P puss gumms

Kommenterat - 2008-08-15 / 12:37:04
Postat av: sandra e

hejsan svejsan=)



Kikar in här bara=)



kram

Kommenterat - 2008-08-15 / 16:29:38  | URL - http://sandraochanders.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: