Julen är här...

2008-12-21 / 15:27:37
  Årets julklänning, nu är det bara vad man ska göra med håret.. =P det vill aldrig som jag vill.. försökte mig på det här med locktång, men det blir bara bra om man sätter upp det med en massa spännen för volymens skull och egentligen vill jag inte ha det.. Den som visat hur man använder locktången är faktiskt Jennies: M.. så det skulle ju kunna bero på det att det blir dom det blir haha... Jennie det är du som lockar håret på mig imorgon =P

Annars ska börja skriva på mitt skolarbete, lever som man bör med fester, bullbak o vänner till höger o vänster =D o vara med lille Jonte oxå (kan inte räkna in honom till vän skaran än på antalet år..)

Haha det är nästan så jag borde lägga in en före o en efter bild så ni får se skillnaden på hur jag egentligen  ser ut.. =P
Shopping är roligt igen ;-)

  

Ni ser kanske skillnaden...
Kommentarer!
Postat av: Nen

oj då??? Det är allt jag säger såg du verkligen ut så? inget jag mins =OS

Kommenterat - 2008-12-21 / 17:37:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: