Läängtar

2008-12-14 / 23:27:18
Ska bli så skönt imorgon e det slut på ensamheten.. Jag gillar inte ensam...!! kommer ha två föreläsninmgar en statsresa o ev bowling, biljar eller laserdoom imorgon, så det blir till att gå upp riktigt tidigt om man ska hinna allt.. =)
Helgen har varit sjukt jävla roligt o för en låång stund kände jag mig som 16 igen.. men nu har jag bestämt mig även om det krävts en hel del grubbleri.. jobbigt grubbleri så tiden utvisar om mitt val varit rätt =) längtar till jul firandet o träffa familjen igen känns så grymt längesen o jag behöver dem.. =D

Idag har jag o jennie haft våran tv tittar söndag, såå skönt att bara sitta o va... var tvungen att gå hem till Wilma annars hade jag suttit en stund till..

XOXO Christina
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Du vet var min brevlåda bor mohahaha

Kommenterat - 2008-12-15 / 11:33:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: