Mmm...

2008-12-02 / 21:41:41
Känner mig nöjd med dagens tilltaganden.. =) Seminariet gick bra o snart ska man sussa kudden.. fixa mat till mannen när jag kom hem o sen kom hans syster över för att umgås lite.. hade jag bara inte mått så kast idag så hade dagen varit snäppet bättre.. säger det, är jag inte ok på fredag måste jag verkligen göra något åt det, för annars kommer det inte finnas något kvar av lilla Stino + att immunförsvaret är såå lågt så nu vet jag inte om jag vill vara med längre, så alla mina vänner ni vet vad jag har för nummer så vi kan vara lite sociala ändå.. kan vara skönt att slippa sin egen röst ibland =)
+ att vi äntligen har hemtel det känns som evigheter sen.. Internet slutade fungera på min data o jag tänkte nu e det kört ringde in kl 20.05 när de stänger 20.00 till min stora förvåning/glädje så ringde tillbaka 20.23 o fixa alltihop kunde inte blivit bättre =) Ni ska tro att den trevliga rösten i andra ändan av linjen blev glatt överraskad av min otroliga stämma när jag sa ååh ska bara sätta igång datan igen, trodde inte ni skulle ringa ikväll o nu blev jag så gla!! =D

Ha de gott, XOXO

 

Detta är humor på låg nivå i början av veckan..
Kommentarer!
Postat av: Nen

Hahaha klockren...

Kommenterat - 2008-12-03 / 11:42:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: