Oj en sån jul..

2008-12-25 / 11:52:22
Det kan man lugnt säga, började med kalle anka o glögg o godis, sitta i soffa mezza med alla man känner =D Sen var det dags för maten, underbart god, lax, köttbullar, gratäng o öl.. När magen var proppfull av all öl fortsattes det med stark glögg.. sen helt plötsligt när julklappsbytet varit då, då dyker tomten upp hahaha jag höll på att smälla av, fatta ingenting men kul var det, sen så dök Voss upp också så var partyt igång hehe, skummaste julen jag varit med om o idag ska T åka iväg o jobba men de va ju tacksamt att ha honom hemma på julafton..

Satt o drack, dansa, kolla på film o mkt mer tills vi nästan sprack o sen var det dags att dra sig hemåt =)
Så nu blir det till o testa den nya kaffe maskinen o se om det kommer ut en dubbel expresso till moi så jag piggnar till innan jag sticker ut o joggar =) ska pytsa ut lite bilder också sen =)

XOXO Christina
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: