Söndag

2008-12-28 / 10:26:01
Klockan är 10:00 själv har man varit uppe o iordning sen kl 08:00 men det bidde ingen stadsresa för det.. =/ så då är det väl bara till o sätta igång o plugga för de e ju det vi gör sämst i detta hushåll *fliina* ska lägga mig o läsa om politik så får vi se hur lång tid det tar innan man somnar =? hmm annars.. ska börja tvätta om 1½ timma..
O väntar på att T ska komma hem, bara en dag kvar tills han är hemma.. =/ en dag..

XOXO Christina




Haha, jag glömde berätta om världens goaste vän som jag har skaffat mig... Världens bästa!! =D
För vänner e de jag gillar bäst... Man kan krama dem, prata med dem, de finns alltid bara ett ynka telefonsamtal bort och säger nästan alltid rätt saker o hur dum man än är så förlåter de en alltid. tihi..

Nu ska Wilma ut så ska vi gå o lägga oss sen så tiden går riktigt fort... ;D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: