De var över allt..

2008-07-09 / 19:11:19

Lyckad falafeltallrik, men skumt ställe, blev bjudna på middag av Voss inne i centrala göteborg men vilket ställe kändes som ett av slumkvarteren på Rhodos, när du kliver in dras alla blickar till dig minsta rörelse o de följer dig med blicken. Vicka inte för mycket på aseet för då står de bakom dig o flåser.. =/ Vi såg ut som ett gäng utomjordingar på detta place men maten, helt ok.

Innan hade jag fixat min egen fondvägg i lilla rummet satt upp tavlor i köket , målat om en stol o druckit kaffe mer hinner man sällan på en onsdag mitt i veckan ledig dag, (den dag jag sover längs av alla) =))

Nu e det bata tvätten kvar som skall fixas..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: