Dubbelmacka mums

2008-07-17 / 22:36:14

En riktigt lugn dag, pojken min hade fixat med hushållet medans jag jobbade idag och fixat till sista stolen.. Gött det.. så slapp man, sen kika jag på tv:n o blev så himla sugen på dubbelmacka med äggröra o färsk lök, så det blev natta maten det.. Nu är killarna ute o lirar o jag har tråkigt finns snart inget mer man kan göra i bygget.

Ska ev. få en inneboende from måndag, det kan bli intressant o se hur det ska gå, eller om personen ifråga åker ut med huvudet före.. (har man ett rum till "övers" så ska man ju ställa upp för vänner i nöd) =P

Annars ska nog ringa Jennie o se om hon e vaken.. =)

Kommentarer!
Postat av: Anonym

Jasså vem är det som är så mycket i nöd? pöss See ya later

Kommenterat - 2008-07-18 / 12:08:21  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: