En riktigt härlig dag

2008-07-02 / 17:15:04

Började med att jag fick kaffet serverat, sedan skulle jag till kungsbacka till ortopeden för att se vad som inte stämde med mina ben, har så himla ont i benhinnorna, köpte svindyra jogging dojjer o det blev ännu värre. Men vilken kille jag träffa han gjorde en avgjutning av mina fötter de bytte ut mina skor trots att det inte var rätt butik (till ett par som kostade 600:- mindre) så jag fick mellanskillnaden tillbaka sedan när jag skulle åka hem stämplade jag de dyra 5 kupongerna o inser att tiden hade räck till hela vägen till gbg o värdinnan var så himla gullig o gav mig ett nytt kort som dessutom gav mig ytterligare 3 timmars restid. Sen träffa jag Jennie på stationen vi kom in samtidigt så då tog vi en glass o jag bara mös.. Vilken härlig dag.. ska ut o prov GÅ i mina nya skor kommer inte kunna jogga igen förrem sulerna sitter i skorna. men det får vara värt varenda krona med en sån snygging som masserade mina fötter.. =)) Nu ska här göras lite käk innan jag beger mig..

Kram

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: