Idag bär det iväg..

2008-07-24 / 08:31:08
Ja, någonstans lång här inne finns en morgonpigg Christina, Jag har faktiskt varit vaken sen kl 07,00 (antagligen det sena kaffet som vi drack igår..

Blev en mysig grillkväll med svärmor var länge sen vi träffades så det var riktigt roligt, blev sittande i flera timmar =) o medan maten låg på grillen var marinerad fläskfilé min favvis så fixa Thommy iordning min cykel, det blir en del slitage på en cykel som används varje dag =D

Ska in till stan o köpa mig ett par piratbyxor ska ju vara 30 grader varmt hela helgen o det går inte i långbyxor =) Sen blev det klänning, tunika, linne, shorts och byxisar Sen åker jag =9

Nepp kaffet behöver dras igång så man vaknar till ordentligt o inte sitter här mumlar för sig själv =)

Ha nu en toppen fin helg i det underbara sommarvädret.
Puss o Kram

Kommentarer!
Postat av: Emma

Hej svejs!! :) visste inte att du hade blogg också ! Nu har jag hittat hit i alla fall !! :)

Kommenterat - 2008-07-25 / 20:33:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: