Så var sommaren äntligen tillbaka

2008-07-22 / 13:04:38
Idag bestämde jag mig efter de tre första samtalen från jobbet att jag trots tät näsa ska gå dit imorgon =)) Även om de nog hade tänkt att jag skulle vara hemma är det en del förberedelser som behöver tas itu med innan jag åker o är borta i sex dagar..

Har suttit i telefon med div företag idag för att få en lite billigare samvaro i världen, sen ska jag försöka få tag i Syv på skolan så jag får ställa lite frågor, den som inget frågar får inget veta =D

Vackert väder är det också så jag tror att det blir till att ta en lugn stillsam promenad senare under dagen, T ska ändå iväg o köra lite så då ska jag passa på, innan dess blir det till att sitta på balkongen med Wilma o lapa sol. Har svårt att tro att man kan bli sämre när det är 27 grader varm mot väggen =9

Imorgon ska det packas, betalas, o växlas så det är en del som väntar.. o apoteket såklart lite alvedon kan aldriga skada att ta med på resan =)

Ha de gött..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: