Segt

2008-07-16 / 17:42:27
Ledig dag, men lika förkyls ändå.. Har suttit i telefon med jobbet varit ute o joggat trots förkylning o onda ben, men jag var bara tvungen.. Pojken min är inte hemma så då får man roa sig bäst man vill, började olja in de nya balkong möblerna bara en stol kvar men den får jag ta imorgon efter jobbet.. =))

Nu är det bara en vecka kvar innan paris resan, (har nästan bestämt vilka kläder som ska med men det är nog bäst att checka vädret dan innan vi åker.

Till helgen kommer fin besök synd bara att det är min jobb helg i övrigt nedräkning till semestern bara 31 dagar kvar =D
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Knäppis dukommer ändra den den outfitten minst 15 gånger innan du åker =P



Fin besökkan väldiskuteras? Kram

Kommenterat - 2008-07-16 / 20:15:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: