Trötter..

2008-07-20 / 19:31:20

Efter att man haft fullt upp hela helgen och fullt hus, samtidigt som man jobbat så är man bra trötter.. Men jag löste det på de smidigaste sätt jag kunde komma på, stanna hemma o sov i ett par dagar så kanske den där envetna förkylningen går över tills man ska åka nu är det inte många dagar kvar =9

Försöker luska ut allt inför terminstarten som är den 27 augusti då ska jag till varberg o sen blir det malmö i några dagar, lite nervös, smått skräckslagen men jätte exalterad =)) Det är inte lång kvar till något nu..

Igår var vi ute o skulle partaja trodde väl jag iaf. men kvällen blev inte riktigt som tänkt eftersom vi åkte in till stan alldeles för sent, sen när det var dags att gå tog det 45 min att ta sig ut så det blev iinte många timmars sömn inatt inte, den siste medlemmen i sällskapet kom inte hem försen kl var halv fem o det med ett j*vla buller o bång, visserligen ursäkta han sig idag för oväsendet men det var mest synd om honom.. halv fyra ringde telefonen i ett i ett, o jag fatta inget var så himla trött på hemvägen orkade jag inte ens säga hej då till mys grannarna var så himla fokuserad på nana nana säng säng säng *fliina*

Så ringde jag mamsen ikväll för att prata flygresa o tunnelbana =D

Nepp nu e det lite tv som gäller, hej hej

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: