Vilken miss =/

2008-06-29 / 23:16:00
Bestämde mig idag för att lägga ut lite grejjer på blocket som min sambo ändå bara tyck varit ivägen, så det gjorde jag o fyra stolar var snabbt sålda men uppenbarligen hade jag begärt alldeles för lite för dem för han blev tokig när jag sa hur mycket vi skulle få, han hade betalat bra mycket mer för dem, men inte trodde jag de var så viktigt när han ändå pratat om att köra iväg dem till tippen.. hmm kunde lätt fått 200 spänn mer.. jaja, man e ju tvungen till att prova.
Sen var jag ute o jogga i mina nya skor helt underbara vilket  swung de va i dem.. jag är nöjd hel nöjd, hade inte de minsta onbt i svanken eller benen som jag fått tidigare.. nu s´ka man förbereda sig för att nana kudden.. Ha de gött..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: