Ännu värre idag..

2008-11-20 / 07:50:39
Har fixat lite fika att ta med, o skrivit ut mina redovisningpapper så här på morgonen.. =P
Om en timma o 10 min ska jag lämna lägenheten bläää.. tänka vad man blir hemma tam snabb. Har visserligen varit ute o åkt väldigt mycket det sista o sovit borta så det är inte konstigt att man känner att man vill vara hemma nu.. =)
Ska pallra mig iväg till Willys idag också hoppas jag orkar efter skolan, behöver inhanla resterande tacos grejjer, vågade inte köpa sånna saker ifall det inte gått in i bilen förra gången =D
nepp trötter.. Har redan varit uppe i 1½ timma... =0)

Kommentarer!
Postat av: linda

VA!! försöker du påpeka att våran bil är liten va??!!!! ;p

Kommenterat - 2008-11-20 / 10:45:31  | URL - http://lcbergqvist.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: