Hemma

2008-11-07 / 20:16:43
jopp, då var man hemma igen o det känns som man haft hål i plånboken för de blir så j*vla dyrt när man är nere i Malmö.. Men nu har inledningen varit o jag har haft grymt jävla kul =D
Igår var jag o ett gäng ute o käka o drack men det kändes i morse vill jag lova för då skulle jag upp klockan 6 o städa ur rummet, käka frukost o pila iväg till skolan för ett seminarium om sociologi.

Efter att ha suttit på en buss i 3½ timma o sen vagnen så hade T lagat mat o det var bara till o käka så skulle jag lägga mig o läsa men det blev blunda istället =) Blev väckt när pappa ringde, min ponny var med på ett tidningsomslag =D hon var jätte fin på den bilden =D nu skulle man behöva  högtryckstvätta henne för att hon ska bli ren =P

Men trött som fan e jag, undra varför =D Ska titta på CSI ikväll o sen gå o nana kudden =) blir en lugn spara pengar helg men det  behövs också om jaag nu ska ut o åka nästa helg..

Tjingeling... Kramar

  Så här känner jag mig idag ;-)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: