Kalas

2008-11-22 / 22:26:24

Idag hade vi tjocka släkten här =D hur mysigt som helst farbröder med repektive, o familj o farmor.. Den enda som inte kunde komma var syster yster, men henne hälsade ju jag på förra veckan.. De va tacos o blåbärspaj på menyn, o paketöppning, ett "överkast" av mamma ett jätte fint armband av farmor o design ljusstakar av farbror, o ett ganska stort bonsai träd av andra farbror =) hur häftigt som helst! En datamus av bror o lite annat smått o gott =)
Har påbörjat nya projektet att göra alla fogar vita i badrummet o insett att det ligger en del jobb bakom.. =P
Bytte internetdosan idag, det fungerar på Ts data men inte på min, det som gjort mig riktigt förbannad är att de inte har öppet kundservice på helgerna så där kan man ingen hjälp få försen på måndag =/ Ringde M helt förtvivlad så han fick komma upp o titta på de men ingen lycka =( 

Igår satt vi hemma hos Linda och A   o mös med vin o lite Nachos =D mysigt tack för den kvällen var välbehövlig =)
Nu ska jag pysa ut med Wilma i vintervädret, helt underbart när det fryser på lite...

Kram på er..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: