Kallt o ruggigt ute

2008-11-04 / 17:42:35
Igår landa jag hemma hos Jennie o hjälpte henne med den enklaste uppgift så hon fick lite tid till att fixa hemma..
Idag åkte jag in till stan, köpte en mössa till Jonathan för det är kallt ute, riktigt kallt.. Tror Jennie o Mikael har lika kallt i sin lya för det var en istapp som gick därifrån upp till värmen idag.. fick skickat lite kort till familje medlemmar och pojkarna var så gulliga o köpte med sig mat till mig o nen för hungrig var man..

Har börjat packa inför Malmö, dit jag åker imorgon, sen ska man vara borta några dagar.. =/ har ingen lust att sova borta men det är sista resan detta året... =) hoppas att allt ska gå bra..

Skulle vara folk här o besiktiga lägenheten idag men de kom inte den tiden jag trodde så vi var inte hemma.. o jag har väldigt svårt att tro att de våga sig in i lägenheten när de hörde Wilma skälla på insidan, vi får väl se, de hör väl av sig annars..

Vill att klockan ska vara desperat houswives nu...!

Nattinatti..           
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: