Massa annat än plugg

2008-11-17 / 20:52:18
Igårkväll satt vi hemma hos Mikael & Jennie för där bjöds det på godis cola.. =9
Sen provade jag att hålla i Jonathan tänkte att det var dags... hmmm... men de gick ganska bra.. =D
Aha nämnde inte att jag fick planterat om mina träd och lagat mat för tre dagar + att jag o Jennie var ute o gick en timma med Jonathan o Wilma, Wilma var grymt nyfiken över vem som låg i den där saken som Jennie envist skulle släpa omkring på... Inte så konstigt när vi konstaterat att hon var större än barnvagnen och kunde stå o titta ner på Jonathan.
Idag har jag suttit på expresso house i 4 timmar o pluggat för jag skulle låna ut lite böcker o det tog ett tag innan hon dök upp men jag hann sitta o anteckna till ett helt kapitel =)
Resten av kvällen gick till att städa lyan, ut med alla mattor och flytta alla möbler för att dammsuga o skura golv men nu e det gjort och jag känner mig nöjd =) Var så skönt att göra något där man inte behövde tänka =P

Klockan är för mycket redan.. Puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: