ojojoj

2008-11-28 / 19:43:00
tror bestämt att jag har en bakisdag =P som innehållit en föreläsning o en massa läsanda.. tog en brejk för att följa med Jennie till Hemköp o laga mat annars inget mer. =) Min vanliga tur ikväll vill några av våra kompisar träffas för att tjöta o ta ett par öl.. skulle varit supertrevligt om jag hade hunnit så T får åka ensam =P fast de verkar inte vara honom emot för han såg lite frågande ut när jag kom hem kl 9 imorse efter en väääldigt lång middag med Linda, haha.. Han var iaf snäll o lä't mig sova o giuck ut med Wilma =) Synd på vännerna bara har inte träffats på nästan ett år.. =/ men man kan inte göra allt här i livet.. ska äta min otroligt goda broccoligratäng nu o imorgon kommer mamsen o bror för att gå i regnet med mig på liseberg =) ska bli jättemysigt...

Kort kommer från natten.. ;0)

     

                                           Det var en sur jävel....
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: