Regning jul på liseberg..

2008-11-29 / 20:38:17
Ja idag var mamsen o bror med kusin här för att gå på liseberg o det var trevligt men kallt o spöregna gjorde det så jag tyckte rinkigt synd om de som hade skridskoshowen som fick åka i sina tunna trikåer o var dyngsura när åket var klart.. Jag o mamma fösrökte hålla oss så mycket som möjligt på insidan.. men 3 ½ timma senare åkte vi hem o käka fudge o drack honungste =) mysigt... Man e ju som sagt inte 20 längre för jag är fortfarande lite däven efter torsdags natten men imorgon måste jag rycka upp mig =P T hade föresten lagat super go mat till oss allihop idag trots att han var hemma sen efter en kväll ute igår... =)

Jag är såå uttråkad o detta ska vara en lördag kväll hade jag bara haft mer cash o inte så mycket att plugga imorgon då hade jag fan gått ut för de e så trist att sitta här ensam, för det känns ensamt när T sitter vid den jävla dumburken o det finns inget man kan göra för att få honom o slita sig därifrån... Ibland vill man bara vara nära någon.. *suck* gillar o sitta i soffan o mysa.. =D känns väl bara jobbigt o tomt nu när mamma o bror åkt, förr var man van vid att ha folk omkring sig hela tiden.. Så idag bestämde jag mig för att skjuta upp min a la bli vuxen för ett par år framöver.. (om inget drastiskt skulle hända som gör att jag måste dra tillbaka mitt beslut..) =P

http://www.youtube.com/watch?v=nnGpWeFiLe8

Ha de gott..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: