Söndag natt

2008-12-01 / 00:06:13
Ja så har man läst färdigt ytterliggare två böcker, ska till statsbibl. imorgon bitti o låna en till som ska vara läst o analyserad till tisdagens redovisning hoppas verkligen att jag hinner bläddra igenom den iaf. + en föreläsning på tre timmar, sen är det väl bara att fortsätta när man väl är hemkommen på tisdag =)
Funderar på att se en stund på tv innan man ska nana ska trots allt upp tidigt imorgon o det skulle vara skönt att få något annat att tänka på.. Tur man har Jennie i närheten också för idag bjöd hon på glögg o pepparkakor =) mysigt sen tittade vi på One tree hill o gossip girls o allt annat så 5 timmar senare var jag änna tvungen att dra mig tillbaka för att bli klar med det jag påbörjat.. Puss o Kram
Kommentarer!
Postat av: Nen

Du vet vart min brevlåda bor =O)

Kommenterat - 2008-12-01 / 09:37:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: