Gulliga människor.. =0)

2008-11-20 / 23:19:27
Redovisningen gick bra, tog typ 1½ minut för lektionstiden tog slut o läraren skulle med tåget.. vi var bara där i 3 timmar men det är så mysigt att träffa klasskaraterna, hinner ju passera veckor mellan gångerna.. =)
Sen hade jag världens gulligaste chaufför som tog en omväg och körde mig till Willys så jag slapp iaf. ta bussen dit.. Var tvungen att ringa Jennie så hon tittade busstiderna åt mig så jag skulle veta hur lång tid jag hade på mig inne i butiken, o jag lyckades tom komma ihåg namnet på busshållplatsen o senaste jag sökte på det var nästan 2 år sen.. häftigt vad konstiga saker som sätter sig.. Sprang nog igenom Willys iaf. för 20 min senare stog jag med 2 små påsar o vänta på bussen, behövde inte vänta i mer än 10 min. =D När bussen väl kom var den knökfull för att spårvagnarna inte fungerade ner till Angered, lyckades klämma mig in med mina påsar, svårigheten var att ta sig ut för i gamlestan var det tjockt med folk o alla stog o vänta på bussen, människor ville in i bussen, människor ville ut ur bussen, så jag höll på att aldrig få med mig mina små påsar till vagnen... =/ men det gick, o med vagnen kom jag, o hjälp av snälla killar o äldre damer som höll upp dörrarna åt mig, det finns iaf. snälla människor i den här stan.. =0) + att T väntade på mig vid torget för att hjälpa mig bära, jag är verkligen tacksam att ha så många hjälpsamma människor omkring mig =)
Blev många ord för en resa på 8 min...
Pratade med mamsen i några timmar, var nere o fråga M om jag fick låna en sak innan jag hoppa på crosstrainern för att sen dyka ner i ett varmt bad.. o nu ska här sussas.. nattinatti

Kommentarer!
Postat av: sandra

hihi ja visst ser hon galen ut=)

Jag vill se mer bilder på din galning!

Vi får se till att träffas snart nu=)



Kram

Kommenterat - 2008-11-21 / 12:50:16  | URL - http://sandraochanders.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: