Födelsedag..

2008-10-21 / 12:11:11
Idag fyller min Thommy år, så min goda vän ska baka det hon gör bäst, kladdkaka o jag ska pila ner till butiken o köpa grädde =)) Men det ska inte komma någon hit före eftermiddagen så jag har gott om tid till att plocka iordning..

Wilma vill ut, det vill inte jag, regnet det bara öser ner.... =?

Igår var jag o Linda o träna, det var över på 30 min men 10 min in i passet säger tjejen, ja det var den lätta biten nu kör vi, =O svetten lacka , benen var tunga som bly o jag trodde helt seriöst att jag inte skulle kunna kliva upp ur sängen denna morgon *asg* efter 30 min intensivt, mage, rumpa, ben.

Hoppas ni får en fin dag iaf.. Puss o Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: