Friday, saturday, sunday.

2008-10-19 / 12:11:46
Fredag: Var på studiebesök på SKF, blev väl mottagna, och väldigt intressant, eftersom man passerar den byggnaden emellanåt men inte har den blekaste om vad som försegår så var det kul att ha varit där.. =)
Sedan lyckades jag få tag på en person som vi ska intervjua på onsdag.. sen är det bara att skriva färdigt arbetet..
Sedan ringde de från nya jobbet och jag är välkommen på intervju torsdag morgon.. till själva koncernen.. ska bli rikitgt spännande...


Lördag: Gick på stan ensam, med telefonen i näven mer eller mindre hela tiden, det var så mycket folk på stan så man kunde knappt se handen framför sig så mycket människor, än mindre de plagg man ville se..
Sedan bakade jag bröd hemma för att frysa in.. menas T gjorde middag så kom Svärmor o lillasyster över o vi drack lite vin o hade de mysigt..


Söndag: Ska antagligen in till stan igen för att fika med syssling, men vi får se är inte alltid så lätt att kommiuncera via nätet =/  eftersom man inte alltid hinner få svar innan dagen passerat.. i övrigt en riktigt lugn dag..
Tror faktiskt jag ska pila ut med Wilma för T lär inte stiga upp på länge,,,

         Ha en fin dag.. Kram
Kommentarer!
Postat av: sandra

Jag vad kul! Harry vågar värkligen få lite elefantpuffar. Han har ingen smärttröskel what so ever haha!

Hör av dig när ni har tid. jag är typ alltid hemma nu!



Kraaam

Kommenterat - 2008-10-19 / 20:08:52  | URL - http://harry.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: