Mardrömmar och mensvärk

2008-10-20 / 09:56:38
Denna sjukliga mensvärk, vaknade tidigt, gick upp för att sätta igång kaffet, så var det precis som att någon drämde en slägga rätt in i hela tarmpaketet.. lyckades greppa mina undervbara smärtstillare. väcka T som fick slänga in vetekudden i mikron för att sedan 10 min senare var det som om allt bara varit en otäck dröm... Jag säger det, mycket ska man tåla innan man dör... Skönt att det är över nu iaf. för jag ska ju in till stan om en stund.. o de hade ju inte gått...

Innat drömde jag att jag hade köpt en sjukt massa grejjer på kredit.. (vaknade med en aningens ångest..)

Började olja utemöblerna igår också mycket rogivande... och passade bra efter att ha suttit på "Gretas" o fikat i flera timmar på en trästol.. =P men det var jätte trevligt, hade inte träffat Sara på ett år nästan =)

Näe ska försöka få igång det j*vla kaffet  nu... =)

Ha en bra dag..
Kommentarer!
Postat av: Sara

Hejsan! Hehe, jag hittade din blogg :) glömde ju fråga vad den hette i söndags. Nu kan jag utöka min datorsittartid lite till när jag har en till blogg att läsa :P gött. Idag har jag inte nåt att göra. Och inte imorrn heller så det blir väl en hel del dator :( Ha en bra dag! Det var roligt att ses i söndags. Men skönt att jag slapp trästolen, hehe.. Kram Sara

Kommenterat - 2008-10-21 / 09:48:57
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: