Nervös som få

2008-10-07 / 19:37:55
Idag hände det, trodde absolut inte att det skulle hända.. men imorgon ska jag på intervju..
Taskigt för mig att jag skrev att referenser kunde fås. För jag hade inte velat blanda in mitt gamla jobb o de andra är ju flera år sedan sist så då känns det inte så relevant o de ville ha minst två.. hur gör man??
Har helt glömt bort o kolla om det finns nån som vill vara det för mig o det blir ju med väldigt kort varsel om jag ska ringa runt imorgon bitti =/

Annars orkade jag inte plugga något idag.. Voss kom med bullar o jag koka kaffe så fikade vi, sen gjorde jag en GI middag så åt vi o hade trevligt tillsammans väntar bara på att Jennie ska komma hem så jag kan få babbla av mig innan det bubblar över av nervositet.. =P

Hade gött..



Satt på facebook o blega lite så slog det mig att det fanns ett namn jag inte tittat närmare på trots att jag hittade honom för flera månaders sedan, killen jag ägnade så sjukt mycket tid hemma hos som hundvakt o bara vara sällskap medan han gick igenom både den ena livskrisen efter den andra som man sedan bara slutade att prata med när livet gick vidare, vi hade otroligt roligt tillsammans, nu när jag väl började läsa konstaterade jag att han verkligen vuxit upp det har passerat många år sen vi sågs o han har hunnit finna kärleken skaffa sig ett barn o denna sommar barn nr 2.. Som han så fint skrivit, Min Familj! Jag visste att han skulle bli en bra pappa o en underbar pojkvän/make redan då.. Så himla härligt att se att jag blev alldeles varm inombords.. =) o hunden verkar också vara livet fortfarande men nu är hon bra gammal =D
Kommentarer!
Postat av: linda

ham är inte tillsammans med en tjej som heter Malin och bor i lidköping? passar in så bra med barn och så :)

Kommenterat - 2008-10-08 / 12:32:40  | URL - http://lcbergqvist.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: