Ny frisyr, ny stil..

2008-10-26 / 12:40:52
   Ja så såg man ut som när man var 14 år igen =P men ska skaffa sånt där pulver linda prata om så hoppas vi på de bästa, skulle köpt de igår när jag åkte in till stan, taskigt för mig bara att jag sittandes på spårvagnen kommer på att jag aldrig la ner plånboken.. Utan de sista som jag associerade till plånbok var mina glasögon, så e de när man e trötter.. =) Senare på kvällen kom sminket på o det gjorde frisören bättre =D Voss tyckte jag såg ut som en fotomodell vad hon nu heter, (när han väl hade fått i sig lite) o ändrat min frisyr.. *asg*

Idag ska T pyssla med sina växter så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Han har bara på 38 min planterat om 4 blommor o suttit o borstat dem =) Tänk om man kunde haft lite av hans intresse.. fint blev de iaf.
Annars kommer de inte hända mkt idag, vår granne flyttar ut =( trevlig prick, så när de dunka i trappen denna morgon tänkte jag i mitt stilla sinne att de skulle kunna vara Jennie.. =D
Kommentarer!
Postat av: Nen

Medans jag tänkte de va fan va Willma måste stält till det för sig =). Men nu förstår jag ju vad det var som väsnades. Kram

Kommenterat - 2008-10-26 / 16:47:54
Postat av: sandra

det blev ju jättefint i håret! Sånt där pulver är ju sjukt bra! Tips är tradera = billigt!

Fredag kan jag inte träffas, jag ska träna på em.



Kramis

Kommenterat - 2008-10-27 / 21:16:28  | URL - http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: sandra

det blev ju jättefint i håret! Sånt där pulver är ju sjukt bra! Tips är tradera = billigt!

Fredag kan jag inte träffas, jag ska träna på em.



Kramis

Kommenterat - 2008-10-27 / 21:26:11  | URL - http://sandraochanders.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: