Stressigt...

2008-10-21 / 16:39:19
Ja, då har man städat klart, tog ett antal timmar, men blev så inne i det att jag passa på och bytte gardiner i sovrummet, men jag blev inte nöjd o nu orkar jag inte plocka ner dem.. attans.. så jag vet en till som inte kommer bli nöjd då...

Så ska man ut med Wilma igen, för T är med Mikael på körskolan så här får man minsann ingen hjälp.. sen skulle jag behöva äta mat också för nu börjar må så där illa.. men hinns det med skulle till affären o köpa grädde o hundschampo också för jag hade tänkt bada Wilma.. men det börjar bli tajt om tid asså.. hmm..

När jag städa förut satt det en tvestjärt på toa, tänk om jag hade satt mig där, PANIK! ensam hemma med en jävla tvestjärt... fy fan...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: