Värst var måndagen =D

2008-10-14 / 09:18:17
Söndag:
Ägnade hela dagen hemma hos svärmor fick både fika o middag för att sedan spatsera hemåt o pysa ut med Wilma.

Måndag:
Varberg, vårt första vägledningssamtal, o jag skratta så jag grät. de va länge sedan =D Vi spelade nämligen in samtalet o tittade på det hela gruppen, för att man skulle få veta vad man gjort bra o mindre bra. Men jag kan garantera att det inte var min röst som kom ut ur högtalarna *asg* o kameran + på minst 10 kg men jag ska dra på mig lite andra plagg nästa gång. Somna som en stock i soffan när jag kommit hem o ätit. Var totalt, helt slut, utpumpad..  =P

Tisdag:
Ska till bibl. o påbörja vårt inlämningsarabete till fullo idag... men det ska nog gå bra. mkt kaffe så klarar jag nog denna dag =) 
Kommentarer!
Postat av: sandra

hejsan svejsan. Ja det är jätteskönt att han har blivit så lugn. En helt ny hund faktiskt. Lyssnar bättre, juckar inget, piper inget, ingen rastlöshet och går finare i koppel också!

Han är fortfarande lite svullen om pungen bar, annars verkar han inte ha ont utav det! Han fick bara smärtstillande första och andra dagen!



Allt bra med er annars? Vi kanske kan träffas nån gång med hundarna och leka? Harry skulle säkert avguda en sån jätte till tjej=)



Kraaam

Kommenterat - 2008-10-16 / 11:10:08  | URL - http://harry.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: