Wilma o Jag

2008-10-23 / 22:31:37
Kändes som det gick bra idag, men det betyder absolut inte att jag får jobbet.. har suttit o skrivit på vårat arbete idag, badat Wilma för hon lukta urp.. o det tyckte nog hon också för hon blunda o åma sig som bara den när vi bada, höll  på att aldrig få henne därifrån när vi var klara, men nu luktar hon mumma o hon var på toppen humör när vi gick ut sen o skutta upp o ner av glädje, det riktigt strålade om henne.. =) Sen var det ner till nen o laga mat för vi skulle äta middag ihop, men de tycker jag e lite mysigt när vi gör =D
blev trött o magen la sig akut ut så T undrade änna vad jag hade i den magen =) men den har ju en tendens till o göra så under en viss vecka =P

När vi kom upp landa vi i soffan för att jag sedan under varje reklam paus leta efter mina papper/kvitton som jag fick när jag lämna in datan, hitta dom efter många om o men o men vafför gör jag på detta viset =?
Titta på lyxfällan utgifter på 44500/mån o en inkomst på 41500/mån helt obegripligt hur man kan göra slut på så mkt pengar o hennes scrapbooking rum hon hade sen då, till vilken nytta? två album.. ojojoj

Nu ska jag kika vidare på dumburken innan sängen o mina underbara lakan väntar =) sover som en prinsessa i dem.
Nattnatti



Kommentarer!
Postat av: Nen

Vilken tur att du hittade dom s du kan åka å hämta den dator nu. Kram

Kommenterat - 2008-10-24 / 10:31:12  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: