Försovning!!

2008-09-09 / 22:37:16

Idag skulle jag gått upp tidigt för att jag skulle hinna plugga innan jag o Jennie skulle till IKEA för att sedan följa med Linda på nattvandring men dagen började med att jag försov mig o hamnade 3 timmar efter i planerna sedan var boken jag skulle läsa helt dötrist o jag kom på mig själv med att vara någon helt annan stans gång på gång.. När T kom hem var det bara till att käka för att sedan sticka iväg med Jennie, meddelade om kvällen med Linda o räknade nog ut att så snabba som vi e blir det lagom till vandring o det hade det blivit om vi gjort de.. men Linda vi tar det nästa gång istället =D
Fick köpt 2 röda lampor som matcha våran röda ryamatta jätte bra o lite a la Christina mys faktor i vårat vardagsrum, Wilma verkade också nöjd med ljuset så nu kommer nog vardagsrummet användas mycket mer =)

Imorgon ska jag träffa lite annat folk på biblan...

o nu tjejer glöm inte att man kan fynda på blocket en massa bra saker som man ska ha till de små =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: