Hello, hello..

2008-09-06 / 13:37:23
Lördag, känn som söndag.. =)  T är fortfarande sjuk så den var ju måttligt rolig att komma hem till =P men vi kikade på de senaste beckfilmerna, o jag fick öppnat en av de finare whiskeyflaskorna o den var riktigt riktigt go =)) Ganska ljus o mild o inte så rökig som de jag brukar dricka så den passa ypperligt till filmkvällen..

Sen titta vi på en drama lite nervöst trodde inte den skulle sluta så bra som den gjorde var från 50 talet så helt suverän..

Vad händer idag? Inte den blekaste.. blev väckt av telefonen som vanligt denna gång var det Mikael men man får väl ta det när han ändå vänta med att ringa till klockan 12 =/ så var de frukost i 1 timma o nu vette skjuttan.. =9

men jag funderar på att ta en sväng till stan... får se.. annars kanske man ska lägga sig o dega framför några filmer igen.. känns dumt så här mitt på dagen bara..  o inget kul väderv heller, har haft 3 dagar strålande solsken o så kommer man hem till detta.. =/

Nästa vecka väntar mycket fikande, tårta o umgänge, längtar verkligen..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: