Malmö dag 3

2008-09-05 / 13:08:25

Idag, var det tidig uppgång för att fotograferas, hade lugnt varit bäst om man fått det gjort första dagen för påsarna under mina ögon bara växer.. =/ Denna dag har varit mindra användbar o nu sitter man här och väntar mer eller mindre på tåget som går klockan fem bara för att föreläsaren glömt bort oss.. Visst har vi en klockan  2 igen men den kan jag nog rätt bra, basic grejjer som man kan sitta o sova till..

Menmen, kom dessutom på att jag har en förlegat word program i datan så jag tror nog att det är dags att ta ett snack med M:et för tro det eller ej man kan ju tycka att det skulle ingå men det gjorde det inte..

o vad ska man fördriva ännu en timma med då.. hmm.. tål att funderas på..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: