Matvägrare

2008-09-24 / 15:47:33
Wilma har efter 2 dygn fortfarande inte ätit o druckit, inte ens kokt potatis med buljong =( de brukar alltid gå ner annars.. De på blå stjärnan tyckte vi skulle åka in med henne, men hon är ju fortfarande pigg, skulle mkt väl kunna vara att hon är skendräktig, vi har en gissning till men hoppas på skendräktighet..

Så jag stoppa ner henne i badkaret så hon fick bada för de gillar hon o då dricker hon ju vatten av bara farten så de gick ju som förväntat sen satte jag mig o mata henne med potatisen o då lätta det  upp oxå så hon åt upp alltihop.. =)

Nu kan vi avvakta tills imorgon o se om hon är bättre eller sämre..
Kommentarer!
Postat av: Nen

Konstigt de där. hoppas hon mår bättre snart. Tänkta att jag skulle komma upp å se vad ni har för er. Kram

Kommenterat - 2008-09-24 / 17:09:03  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: