Söndag

2008-09-07 / 19:39:30
Denna dag har gått åt till att titta på föreläsningar (tog 4 timmar) o sen att tvätta o ut o jogga med Wilma mer har inte hunnits med.. Ska göra klart en av mina inlämninguppgifter inte för att jag borde ägna min söndag till detta men den verkar lite rolig o så har T ändå varit tvungen att plugga för han har prov i veckan o sen blir det en ledig dag i veckan istället för vi har nog planer på att åka o bada =))

När jag var ute med Wilma mötte jag en tant med två terrier, o hon fråga så snällt om hon kunde gå förbi.. Javisst de var väl inga problem o de tur Wilma hade annat att tänka på för vips när de passerat låter hon en av hundarna gå fram o nosa på Wilma.. Galning säger jag bara o då gick jag..
Folk har noll koll på hur hundar fungerar.. =/
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: