Underliga måndag

2008-09-08 / 22:48:12
Denna dag bestod av, internet, uppdateringar, ägg o kaffe..
"Stadsvandring" med Jennie o Linda vilket landa på backa där linda köpte en jättefin tunika o sedan bar det av till Jysk där de inte hade ett piss av de som var tänkt o babyproffsen (det var lite spännande) har sett ut min gulliga söta barnvagn jag ska ha, både praktisk, snygg färg, liten o det stod Christina över hela den med STORA bokstäver =D
Sista anhalten blev tapetgalleriet så jag äntligen fick köpt klister till bården vi ska ha upp i köket =) kommer bli såå fint..

Avslutningsvis Mitt kök, nästan hela gänget samlat =)

(när man spenderat så mycket tid med vänner fick man ägna kvällen till att plugga (gjorde en paus för singelmmamor på svt 2 måndagar kl 21.30 som jag tycker är lite roligt att följa))


Sämst tagna bilderna detta året med totalt fel inställning på kameran =P Placerade mig själv på två bilder för att fylla ut för de som saknas på bild ;)




                          


                         



Kommentarer!
Postat av: Nen

Ja stackars Mikael han fick inte vara med på en enda bild. Han blev lite ledsen i ögat faktiskt. Men Voss e ju ingen fotograf direkt. kram

Kommenterat - 2008-09-09 / 01:27:13  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: