Utekväll & Utflykt i all ära

2008-09-13 / 18:33:37
Igår hade vi så jävla trevligt, började på Halta Lotta med go mat o en massa drick, för att sedan gå vidare till Paddingtons o träffa någons som var någons bekant o sambo, sedan stack jag o Mickan till Park Lane där gick vi in som VIP o då gillar man läget hängde där i några timmar o känner mig kagom pigg idag o stackars T var så himla gullig o möte mig vid spårvagen klockan 4 på morgonen =)) De e min ögonsten de...

Ensam är stark o man träffar så fruktansvärt mkt roliga människor när man är ute o på vagnen hem..



Idag vaknade jag inte fören klockan var halv ett för att äta ett glas med kräm för mer gick inte ner i min mage iaf =D sen ringde svärmor för vi skulle ta en cykeltur till gamlestan idag o fika så skulle hon prova sin nya rosa cykel också o se om hon kom ihåg hur man gör =S men de gick bra vi kom till gamlestan o då hade cykelaffären där redan stängt (hade tänkt jag skulle köpt ett nytt kedjeskydd) men vi bestämde oss för att cykla vidare o fortsatte till centrum väl där hade vi så himla roligt när vi cykla omkring så vi fortsatte över bron till backa plan o hela vägen bort till Blomsterlandet efter att vi strosat i lite butiker, hoppa in på bilia o köpte varsin backspegel ett extra lås till min cykel o ett stänkskydd =) men glömde givetvis stänkskyddet.. Hoppa in på coop o köpte lite färdkost så vi skulle orka hem igen.. Från backaplan tillbaka hem via gamlestan tog det inte mer än en timma.. o nu är jag äntligen hemma igen men trevligt har vi defintivt haft..

Känner lugnt av att jag jogga o dansa igår o att jag cyklat idag för jag är helt slut..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: