Hemma igen..

2009-04-01 / 20:33:28
Ja så är det o det känns alltid lika skönt, men det har varit tre toppen dagar i Malmö o mycket skoj har vi gjort =)
Många intressanta föreläsningar har passerat förbi och detta slutade i en livlig diskussion som avslut på dagarna =D
Men när jag kom hem idag så börja Wilma o må sådär, så jag sprang ut med henne o tänkte att de va dags att kasta upp men icke o nu ligger hon här o sväljer o dreglar, man blir ju tokig när de inte mår 100 =/

Ska tillägga att min underbare pojk fixat min dator medans jag varit bortrest också så jag hann ju inte sakna den mer än under helgen hehe så ska de va.. 

Vad händer annars imorgon blir det tenta plugg för ikväll tänker jag inte göra ett dyft lite trötter e man ju, trots att man inget har emot att sova borta så sover man aldrig lika bra, har sovit väldigt oroligt och haft de underligste drömmar.. men jag har mina aningar varför.. hmmm 

På vägen hem satt vi o lyssna på gamla schlagers där vi skulle gissa årtal, o namnet på artisten haha jag hade 1 rätt på 2 timmar =P men tiden gick fort..

Nu ska jag nog bänka  mig framför tvn o va så osocial jag bara kan..

XOXO Christina
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: