Sommaren kirrad

2009-04-15 / 19:45:52
Kan man lugnt säga, ska jobba 6 veckor på "nya" extra knäcket.. de kommer bli riktigt roligt.. så det verkar inte bättre än att jag kommer vara ledig i 6 veckor i sommar.. känns riktigt bra hade ju ingen riktig semester förra året så =D fast man vet aldrig.. kan ju bli något i juni o då blir ledigheten inte lika lång... men de ser jag bara som en bonus...
Sen har de varit här o satt in köksfläkten idag blev riktig bra... hehe nu ska bara en nisse komma hit så vi får lite ström i maskinen också... =D



De e kärlek de.. XD denna lilla människa gör första dagen på nya jobbet imorgon =D kan behövas nu när christina haft på sig spenderarbyxorna o inköpt nya DG brillor o datan hans kraschat o bilen fixats o jag bara var tvungen att köpa en ny sminkbänk att ha i sovrummet... men man vill ju se bra ut, ha en data som fungerar, en bil som inte knarrar och en bänk att sitta vid när man gör sig fin hehe sånt e livet..
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Hejje.

Nä f*n är så himla dålig på att komma iväg och fixa. MÅSTE gå till optikern bara. Patrik får smiska mig lite :D

Ja men faktum är att många blir snygga i glasögon. Tyckte tillochmed det själv när jag hade det :)

Nu har det kommit ut ett par nya bilder. Vet jag har varit kass på att uppdatera det senaste, måste rycka upp mig :D hihi.

Hoppas ni hade en skön påskhelg och så.

Kram kram

Kommenterat - 2009-04-15 / 20:05:34  | URL - http://josephinegustavsson.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: