trötter

2009-04-27 / 22:40:43
Kan man lugnt säga.. Idag har det blivit en hel del plugg mer än jag räknat med o mer kvar än jag trott de skulle vara. .hmm menmen.. sen blev de till o städa här hemma för vi skulle åka till Rusta när T kom hem o de gjorde vi med.. Så kom Jennie, Mikael o Jonathan hit o grilla fläskfile med potatissallad för att avsluta med Glass o kladdkaka, så dela jag o Nen på en cider oxå.. =P mumms..

Blev en sväng till apoteket oxå då T var på axess igår för sin klåda.. hmm skumt de där, men vi får hoppas att de han fått hjälper.. nu ska jag pysa ut med Wilma o sedan väntar kudden blir en tidig dag imorgon så man blir klar nån gång.. XD

Nattinatti puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: