Ikea

2009-08-26 / 17:01:36
Ja frågan från föregående löd: Hur länge vattnar ni ur en lever innan ni tillagar den??
Blev ju så himla mkt text sist =)

Igår var Jag o T på Ikea o inhandlade både växxter o porslin o andra bra att ha saker för mitt presentkort jag vunnit =D
Sen blev det en sväng in på Media Markt för att köpa Stig Larsson första utgåva till film, så det blir helt enkelt så att när jag o Wilma varit ute på en kort promenix ska jag sätta mig i soffan o se på den.. Tycker man juatt jag borde orka :D

Har sytt hela dagen, ett simpelt skynke men det tog banne mig hela dan, för det gjordes o gjordes om ett antal gånger, när det är någon annan som skall ha det så vill man ju att det ska bli bra lixom..

Sen var jag så trött så jag gick o la mig så kom T in o väckte mig en timma senare men fortfarande ingen mat.. säger bara det.. är så här man gör när man vill gå ner i vikt slutar laga mat o sover istället  =P

Hej så länge
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: