Shopping

2009-08-28 / 01:09:00
Det var vad som stod på schemat idag, började denna dag, faktiskt utan huvudvärk, så nu får jag väl det imorgon istället ; / isch tror faktiskt att jag skall pysa iväg till apoteket o köpa alvedon de första jag gör, när jag vaknat hmpf.
 
Iaf. läste ut den skönlitterära boken som vi skall ha i första kursen som startar onsdag nästa vecka så jag tänkte göra klart arbetet med den redan denna vecka... beror lite på hur helgen faller sig lutar liite åt en girls night out =)

Så började här städas medan mannen lagade mat o sen bar det iväg till Willys för den billigaste storhandligen vi någonsin gjort o där inne mötte vi moster med lilla pyret Engla o hon var verkligen vacker, kommer bli lika fin som sin mamma tror jag o vara jäkligt irriterad på sina svarta lockar som hon fått av pappa hihi

Så började det eviga arbetet med att sätta in alla fotografier i albumet, bestämde mig för att limma in dessa o det har börjat helt suveränt, men så när kl var runt 00.10 då tog limmet slut, trodde det skulle räcka mkt längre så de blir till o köpa mer.. hade bara suttit sen kl 21 med albumet o hoppades på att det första skulle bli klart idag, nu är det bara runt 500 bilder kvar och ytterliggare 500 bilder som skall framkallas haha ett evighetsprojekt som jag gett mig in i..

Wilma är så grymt kelsjuk nu också hon kunde inte ligga kvar i sitt rum när jag satte mig i soffan med datan utan ligger vid mina fötter o snarkar o gnyr för fullt, så söt.. tror dessvärre att detta bara kan betyda en sak... löp på G.. suck

Nu ska jag krypa ner hos T som sover sedan ett par timmar tillbaka, mys...

Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: