Regnig promenix

2009-08-31 / 17:17:11
Idag efter att ha pluggat klart, så tänkte jag att aha vi åker in till stan men icke.. eftersom T skulle vara på klubben kl 18 så skulle det bli alldeles för stressigt o är det något jag inte gillar så är det när människor inte kan avsätta den tid som krävs för en runda på stan utan att planerar in andra saker.. Iaf. bara för att vi skulle umgås så blev det en ca 1½ ltimmas lång promenad i regnet tillsammans med Wilma och jag måste ju erkänna rätt klädd så var inte det så tokigt heller hihi

imorgon står det jobb på schemat, så det blir tidigt i säng för jag börjar redan kl 05.00 uscha för att gå upp mitt i natten.. men det kanske tom kan bli trevligt vem vet..
Kommentarer!
Postat av: Nen

Haha man skulle kunna trott de men de va de faktiskt inte. Hon nämde inte ens nuffnuff sjukan. Så jag får väl gå här å snörvla å känna mig kass. Kram

Kommenterat - 2009-09-01 / 08:53:11  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: